Saturday, December 29, 2012

Μελισσοκομικά.....blog

Ίσως να πικράνω με τα γραφόμενά μου μερικούς φίλους-γνωστούς αλλά δεν μπορώ να το κρατήσω άλλο μέσα μου.
Όταν πρωτοέκανα το μπλοκ μου κάπου το 2007 βρήκα πραγματικά ένα χώρο που όλοι είχαμε κοινό ενδιαφέρον και μιλάω για την μέλισσα.
Οι απόψεις πήγαιναν και έρχονταν και συνεχώς υπήρχε (τουλάχιστον σε μένα)η αγωνία να πάμε στον Η/Υ και να δούμε τί έγραψε ο τάδε για το θέμα της καταπολέμισης του βαρρόα και άλλων διαφόρων ασθενειών της μέλισσας.Άλλοτε πάλι κυκλοφορούσαν διάφορες πατέντες που έκαναν την δουλιά μας ευκολότερη.
Άλλοτε πάλι ρωτούσαν οι συνάδελφοι για κάποιο πρόβλημα που τους "έκαιγε".
Σήμερα δυστυχώς για μένα μπαίνω σε διάφορα μπλοκ και το πρώτο πράγμα που βλέπεις είναι οι διαφημίσεις διαφόρων τύπων.
Καλό και θεμιτό είναι να διαφημίζουμε τα προϊόντα μας αλλά τα Δικά μας ή και κάποιου συνάδελφου που θεωρούμε σωστά και όχι αυτά που μας επιβάλουν κάποιοι για να βγάζουμε κάποια ψίχουλα μετρώντας τα κλικ.
Έχω μπεί σε μπλόκ και υπάρχει ότι είδους διαφήμηση μπορείς να φανταστείς από χάρτες, ξενοδοχεία, βιοτεχνίες,χρυσοχους,βουλκανιζατέρ και πολλά πολλά άλλα.
Προσωπικά τα απεχθάνομαι και με τσαντίζουν.Εδώ μιλάμε για μελισσοκομικά μπλόκ και όχι για διαφημιστικές εταιρίες.Εδώ μιλάμε για τις εμπειρίες μας και για τα προβλήματά που δεν είναι και λίγα για να βρούμε τις λύσεις τους.
Βέβαια υπάρχουν και τα "τσακάλια" που έχουν απαντήσεις επί παντός επιστητού ευτυχώς είναι λίγοι 2-3 που δεν ξέρω καν αν είναι μελισσοκόμοι μιας και άλλη δουλιά δεν κάνουν από το να αναρτούν καθημερινά τουλάχιστον ενα θέμα να μην πώ και δυό.Εγώ δεν προλαβαίνω να διαβάσω διάφορα μπλοκ και το δικό μου πολλές φορές και συνήθως το κάνω τα ξημερώματα απορώ πώς προλαβαίνουν αυτοί και γράφουν τόσα.

9 comments:

μελιΣακης said...

"εγκρίνω και επαυξάνω"
Καλή χρονιά Μάρκο,υγεία και ευτυχία ,ατομική και οικογενειακή!

Beekeeper said...

Mερικοί για να προλαβαίνουν βαζουν κι επαναλήψεις... Καλή χρονιά να έχεις Μάρκο

Anestis Ketsetzidis said...

Μάρκο
μ'αυτά που γράφεις μου κόβεις την ανάρτηση στο blog για τη χρησιμότητα του μελομακάρονου και του μπακλαβά κατά του βαρρόα.
Χαιρετισμούς σε όλους και όλες.

χριστοφορος said...

με το καλο να μας μπει ο καινουργιος χρονος Μαρκο και δεν πειραζει. οπως τη βρισκει ο καθενας.

Κώστας Ελευθεριου said...

Υγειά σου ρε Μάρκο , η διαπίστωσή σου είναι κοινή για όλους μας.
Όλοι μας (ή πολλοί απο μας) λίγο ή πολύ ψευτοενοχλούμαστε απο την κατάσταση αυτή και πολλές φορές θέλω κι εγώ να αναφερθώ σε αυτήν.
Με σταματά όμως η διαπίστωση πως είναι δικαίωμα του καθενός να γράφει ότι (χαζομάρα) θέλει , Εγώ κι Εσύ που κρατούμε το "ποντίκι" κι έχουμε μυαλό και εμπειρίες θα επιλέξουμε ποιό χώρο θα επισκεφτούμε και τί θα διαβάσουμε.

Δεν σε μαλώνω φίλε Μάρκο , ξέρεις πόσο σε αγαπώ και σε εκτιμώ και καταλαβαίνω την πικρία σου (την οποία νιώθω κι εγώ όπως προείπα), νομίζω όμως πως πρέπει να ακουγόμαστε όλοι.
Έκοψες και τον φίλο μας τον Ανέστη . .
Φίλε Μάρκο , Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη για σένα την οικογένειά σου και όλους τους δοκιμαζόμενους Έλληνες .

Θεοδόσης Κατσαρός said...

Λοιπόν Μάρκο αν δεν ήταν μέρες γιορτινές εγώ θα σε μάλωνα αλλά έχε χάρη.
Να χάσαμε την σημαντική ανάρτηση του φίλου Ανέστη , είδες τον πείσμωσες, και άντε τώρα να μάθεις τι επίδραση έχει ο μπακλαβάς κατά του βαρρόα ειδικά αν είναι γωνία.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

evangelos naxios said...

Αδελφέ μου τις ευχές μας!!!
(συμφωνούμε)
Δύο φίλοι είναι που εξαιρούνται,ο ένας ο Ανέστης,ο άλλος ο Μητσάρας,είναι παιδιά αγνά....

Anestis Ketsetzidis said...

Ευάγγελε
την συνταγή των μελομακάρονων κατά του βαρρόα την έχει ο φίλος Φόρης Μουρατίδης.Ρώτησε τον για λεπτομέρειες.
Α ρε Μάρκο εσύ φταίς γι'αυτά που μου προσάπτουν.

spyros-bees said...

Χρόνια πολλά και καλά σε όλους, καλή χρονιά. Και μια ερώτηση έχω, Tα μελομακάρονα για τη βαρρόα χρειάζονται και καρύδι?